رویه بازگردان کالا
محصولات برقی دارای گارانتی
محصولات برقی شامل گارانتی که توسط شرکت های وارد کننده یا تولید کننده آن ها گارانتی شده اند در صورت وجود ایراد فنی قابل بازگشت به فروشگاه بوده و مشتریان محترم می توانند از طریق فروشگاه hi-miss گارانتی محصول اقدام نموده و مشکل خود را برطرف سازند.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با فروشگاه hi-miss جداً، خودداری کنید.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل،دفترچه راهنما، کارت گارانتی، و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش hi-miss برسد، هزینههای ارسال به عهده hi-miss است.